Gimnastyka po porodzie - Studio Zdrowia Agnieszki Grochowskiej

Gimnastyka po porodzie

Urodziłaś i chcesz szybko wrócić do formy?

Zapraszamy na gimnastykę poporodową, na którą możesz przyjechać z dzieckiem.

Filmik z zajęć

Trening można rozpocząć:

  • po porodzie fizjologicznym po czterech tygodniach po porodzie
  • po cesarskim cięciu- po sześciu tygodniach

Przed przystąpieniem do ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem ginekologiem.

Ćwiczenia są oparte na elementach:

  • fitness,
  • pilatess,
  • jogi,
  • ćwiczeń wzmacniających mięśnie pleców, mięśni kegla

Przed pierwszymi zajęciami sprawdzamy stan mięśni brzucha. Chodzi o zbadanie czy jest rozejście mięśnia prostego brzucha. Jeśli w trakcie badania zdiagnozujemy rozejście trening mięśni brzucha ograniczamy do ćwiczeń mięśni skośnych.W przypadku rozejścia mięśnia prostego brzucha przygotowujemy indywidualny zestaw ćwiczeń, proponujemy masaż brzucha z techniką kinezotepingu. Czasem może to wyglądać tak, kliknij na zdj1 zdj2 zdj3
Ogromną uwagę przywiązujemy do wzmacniania mięśni pleców, ponieważ pierwszym okresie po urodzeniu dziecka dochodzi do dużych zmian przeciążeniowych kręgosłupa.